gurkaeeegott

Alla inlägg under februari 2014

Av Tjena Mittbena - 28 februari 2014 14:14

Jag berättade i ett inlägg igår eller i förrgår att Ciccan fick sin valp/människa.. Idag fick hon ett till.. Det oroar mig att dom är så fula.. Fulheten kanske smittar av sig..  

Vill inte bli ful.. Jag satte precis dit den nya headern, den passar perfekt!! Är väldigt glad för det.. Måste gå och köpa Bhåar nu..

 

Här är den efterlängtade bebisen som min kompis dödade!!

Hejdå mina Mississippisar!!

Av Tjena Mittbena - 28 februari 2014 13:45

Hej alla underbara läsare! Vet att många undrar om min väldigt sofistikerade sida som kommer fram i inläggen snart ska komma fram i headern! Ja, det är sant. Det kommer ny header idag.. Kanske lite senare, vet inte om den sparades ordentligt på datorn.. Annars kommer den upp någon minut efter detta inlägget.. Så det var det jag först och främst ville berätta.. Sen var det också att jag är ju så bra på många olika saker att jag har fått massa hatkommentarer från folk som är avensjuka på mig!! Det sårar mig verkligen att ni inte kan bita ihop och förstå att alla inte är så begåvad på allt som jag är!!Men men, nog om det. Jag ska ju till Åre på torsdag och många vill at jag ska ha en fanträff.. Nej! Det vill jag inte. Jag åker dit med vänner och familj för att få lite fest för mig själv!! Ni kommer säkert se mig där.. Jag vet at ni inte vet hur jag ser ut, men ni kommer nog ändå se mig när tio personer lyfter mig runt hela Åre.. Det har jag beställt.. Det kostar ca 70 000.. Så det är billigt och bra!! Men jag måste fixa lite med headern och så..

 

Hejdå mina Mississippisar!!

Av Tjena Mittbena - 27 februari 2014 17:03

Sorry för dålig uppdatering! Men jag var och festade hårt igår!! En kille dödade en bebis! Kan komma med bilder antingen i detta inlägget eller ii nästa.. Får se. Många klagar på att jag uppdaterar headern dåligt gämfört med innan! Det är sjukt svårt att ändra header varje dag.. Det blir inte så!! Jag känner att jag inte kommer ha rubrikstävlingen.. Det kändes inte bra att ha den när det är så många som hela tiden klagar på mig!! Men jag måste ändå fixa ny header idag eller imorgon.. Känns lite ouppdaterad! Men ialla fall så var det många som hade undrat om headern... Jag tog kortet när jag var med min pojkvän som hade bajsat!! Han var full och stapplade omkring!! Har inte laddat ner någon av mina bilder från nätet, har tagit alla själv!Den är gjord i paint, eller har klippt ihop det i paint.. I alla fall så kommer jag göra en header snart..  

 

 Aja hejdå mina Mississippisar!!

Av Tjena Mittbena - 25 februari 2014 15:49

Sorry för allt bytande av headern.. Men jag känner att jag vill byta upp mig lite...! Det har varit svårt för mig att hålla på med att blogga! Det har varit lite jobbigt därför att ciccan har fått en valp med sin hund, eller inentligen en valpbebismänniska! Jaja, iallafall kommer en ny header snart!! Så.. ses!

Hejdå mina Mississippisar!  

Av Tjena Mittbena - 24 februari 2014 18:09

Jag vet att jag bara hade den förra headern ett tag men nu har jag en ny header och jag är verkligen sjuuuuuukt nöjd. Det är nog många som vill se den andra headern men jag sa att den var tillfällig. Såå... Bara bry er om den nya fina headern och inte om den gamla som var tillfällig! Ville bara säga det.. Nu kommer en liten bild!

 

Hejdå mina Mississippisar!

Av Tjena Mittbena - 24 februari 2014 17:48

  Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat på ett tag, jag har varit upptagen med annat. Om en vecka ska jag till Åre och åka skidor som en korv åker ner för en sluttning. Ville bara prata lite snabbt om min header... Den är gjord i pixlr.com . Det är en bra sida där du kan skapa bilder och headers, den blev lite större en vad jag hade trott men det blir nog bra... Det här är bara en tillfällig header och jag kommer att fixa en lite bättre header snart.. Ni ville ha lite mer bilder så jag tänkte, varför inte. Iallafall hejdå mina Mississippisar!  

 

Av Tjena Mittbena - 5 februari 2014 19:01

Jag är så sjukt ledsen att jag har glömt att blogga i några dagar! Men jag hoppas att ni kan förlåta mig!! Det vore snällt! Tävlingen jag hade när man ska skriva ord i kommentarerna blir kanske inte av.. Jag fick ganska mycket hat på grunda av att alla vill vinna, ni skrev nämligen att man kommer få massa shoutaots och belöning eller något sånt! Det är inte sant, ni kommer inte få en shotaut heller! Jag vill göra det lätt och inte inväcklat med massa belöningar!

Jag ville heller inte lämna ute någon! Jag hade tänkt välja tre rubriker att skriva om!! Men jag får se imorgon hur mycket kommentarer det blir så... Jaja vi får höras imorgon eller senare (hoppas jag)!!

Hejdå mina Mississippisar!!  

Av Tjena Mittbena - 1 februari 2014 15:57

Hej kära bloggläsare! Hur är det med er era små Mississippisar!

På förra inlägget skrev jag ut mina känslor lite! Men jag mår mycket bättre nu tack vare alla fina kommentarer! Välldigt snällt av er sötisar att hjälpa mig på det sättet! Jag älskar att blogga och lägga upp bilder! Det är en stor del i min vardag att göra det! Jag ville bara säga att jag inte tar insperation från någon annan, detta året är det en ny grej det här med insperation! Enligt vissa är det bra, men enligt nästan alla är det bara att härmas! Det är en dålig sak som man inte borde få göra! Ni alla måste lära er att alltid "följa strömmen" ! annars kommer ni bara bli mobbade och ledsna! Jag vet att ni alltid lyssnar på vad jag säger och tar hjälp av alla kloka råd ni får av mig!

Jag är ledsen att det blev så mycket utropstecken nu i det här inlägget och i det förra!

Fortsätt alltid läsa min blogg och så!

Snart har jag en veckas blogg jubeleum!! Men lite mer om dom detaljerna får vi ta någon annan gång!!

Förresten vill jag bara säga vilken dag det är så att ni kan ge mig presenter och gratulera mig mycket!

Jag har tydligen inte klargjort att jag är en tjej och inte en kille! Så ge mig något tjejigt på måndag när det är mitt enveckas jubeleum!

Jag är så sjukt glad över att jag har så himla underbara läsare!! Och att ni alltid är här och stöttar mig!! Jag älskar er! Jag vet att jag har väntat sjukt länge på att säga det men där kom det ialla fall!! Vi ses i nästa blogg inlägg!!!!

Hejdå mina Mississippisar!  


Ovido - Quiz & Flashcards