gurkaeeegott

Alla inlägg under mars 2014

Av Tjena Mittbena - 19 mars 2014 15:49

Hej pussys!! Har saknat er!! Nu är det 12 dagar kvar till födseln!! Ville också säga att när ni känner för en ny header så kan ni ju bara kommentera eller ställa en fråa om ny header! Själv är jag väldigt nöjd med headern jag har nu!! Jag har nämligen en back up på en ny header!! Var bara det jag ville säga!

Hejdå mina Mississippisar!

Av Tjena Mittbena - 17 mars 2014 16:25

Äntligen är eran favorit bloggerska tillbaka! Det har varit tråkigt att vara borta så länge från er men måste säga att det har varit helt AMAZING! Jag har parat mig med en kalv och är nu gravid!! Det var kul att bli gravid. I min släkt får man barnen efter 17 dagar!! Är såå glad! Jag är nu på min tredje dag som gravid och kommer tillbaka förhoppningsvis varje dag till kalvfödseln! Mitt barn kommer såklart inte få stanna hos mig utan kommer att tas lite blodprover på! I dag kommer en ny header!! Är såååååå hypad!! Det har varit så mycket tjat om en ny header!! Vill gjärna att ni lämnar lite frågor! Idag har jag mest samlat bajs och varit gravid! Imorgon blir jag mellan gravid och min mage kommer att synas!! Måste gå nu!!

Hejdå mina Mississippisar!

Av Tjena Mittbena - 4 mars 2014 15:41

Hejsan bloggen, har faktist saknat mina Mississippisar! Det måste jag säga! Den efterlängtade headern är snart här. Det är ju det ni har tjatat om!Jag ska fixa den idag! Nu har jag svarat på lite frågor. Under frågerutan Står det besvarade frågor. Klicka där så kommer ni till dom besvarade frågorna, det kanske är just DIN fråga jag har svarat på. Det var ju detta ni ville, så där var det! Skriv alla frågor ni vill till mig! Det är SJUKT kul att se vad ni vill veta. det blir ingen bild i detta inlägget...

Hejdå mina kära Mississippisar!! Löööööve you guys!

Av Tjena Mittbena - 4 mars 2014 15:41

Hejsan bloggen, har faktist saknat mina Mississippisar! Det måste jag säga! Den efterlängtade headern är snart här. Det är ju det ni har tjatat om!Jag ska fixa den idag! Nu har jag svarat på lite frågor. Under frågerutan Står det besvarade frågor. Klicka där så kommer ni till dom besvarade frågorna, det kanske är just DIN fråga jag har svarat på. Det var ju detta ni ville, så där var det! Skriv alla frågor ni vill till mig! Det är SJUKT kul att se vad ni vill veta. det blir ingen bild i detta inlägget...

Hejdå mina kära Mississippisar!! Löööööve you guys!

Av Tjena Mittbena - 3 mars 2014 20:54

Min nya favoritlåt är snoppmätartävling! Den är JÄTTEBRA!! Ville bara säga det!!!

 

Hejdå mina Mississippisar!

Av Tjena Mittbena - 3 mars 2014 20:11

Hej mina Mississippisar, jag vill börja med att säga förlåt för dålig  uppdatering, både av skrivandet och av headern. Men jag vart väldigt nöjd med min header så jag kommer ha kvar den extra länge!  Jag åker till Åre på torsdag och packningen har börjat!! Imorgon ska jag packa färdigt och på onsdag ska allt packas in i bilen.Det tar ju lång tid att packa för mig, vissa tar en timme! Hur lite packar inte dom?? Jag packar på ca 49 timmar!!

Nu är det ju en ny månad och jag känner att då har jag nya chanser att inte charma killarna så mycket så att dom svimmar av för att då blir ofta deras släkt sura på mig...Det blir lite jobbigt eftersom alla normalt brukar ÄVGUDA mig till döden! Men vad kan man göra?

Ni får gjärna skicka in frågor till mig i den lilla bubblan när ni kommer in på bloggen!! Hade vart kul! Kommer inga bilder idag. Sorry!!  


Men hejdå mina Mississippisar!

Ovido - Quiz & Flashcards